Sobre que tinc dubtes?

3 Feb

Avui en dubto de moltes coses, sobre si faré selectivitat o no, carrera o grau superior no ho se. No se si el proper dilluns Cristiano Ronaldo guanyarà la pilota d’or, i dubto per la UEFA no pels números de Cristiano.

Sóc una persona que realment dubto de l’època d’abans de Crist. Al mateix amb l’època dels romans i els perses etc. Em costa molt creurem totes aquestes històries. També dubto de l’existència de Déu de si existeix o no, i sobre la Bíblia que tot sigui cert. Dubto sobre que un científic digui que aquesta pedra existeix fa més de 10.000 milions d’anys.

Un altre dubte que rumio és sobre com es va crear el món? Big bang i es creen tots els planetes? Ha de haver passat alguna cosa aquí. No se si venim del mono o d’un altre espècie… Em plantejo també l’existència d’ovnis i extraterrestres.

Però realment un dels dubtes més grans que tinc és si n’hi ha vida després de la mort? Jo crec que si, això no pot acabar així. Si una persona de 5 anys té una desgràcia i mort, ja està? ja s’ha acabat la vida per aquesta criatura? Jo penso que serà premiada per un altre banda.

I finalment, per acabar, el meu últim dubte és si l’home alguna vegada ha arribat a la lluna.

Responder

