ACTIVITAT 14

30 Dic

Ja hem acabat la pel·licula , el Show de Truman. Desprès d’haver acabat aquesta peli ,( que per cert m’agradat molt) de deures teniem de fer una recopila de tots el tweets realitzats a classe i aquests són els meus tweets:

1- Començem amb la pel·licula#ShowTruman2

2- Si llego antes ala cima , utilizarme como alternativo..#ShowTruman2

3- Truman=home vertader per qui no ho sapigui#ShowTruman2

4- Vivim en una realitat o en un somni?#ShowTruman2

5- M’estic rumiant que tot això es una mentida..#ShowTruman2

6- La peli es converteix ara en Jackie Chan?#ShowTruman2

7- Truman superan les seves pors..#ShowTruman2

8- Truman un autèntic heroi lluitant i superant les seves pors#ShowTruman2

9- Que gran Truman.. Podria haver reaccionat amb violència davant de Christog però demostra la bona persona que es.#ShowTruman2

10- Gran pel·licula! Si no ens veiem avui good morning bona tarda y buenas noches#ShowTruman2

També he realitzat retweets i he contestat a gent de la classe.

Com a conclusió de la peli crec que es una bona pel·licula m’agradat i l’entés força bé no desde el primer cop.. però si crec que ha sigut una bona peli i ha tingut una molt bona història. Jo no sóc fanàtic de pelis però si que puc estar ben segut que aquesta peli m’agradat i això de fer tweets i de tot ha sigut una molt bona idea! Ja que si no et quedava prou clar de que tractava la peli doncs mitjançant els tweets de diferents nois de la classe podries esbrinar moltes coses.

Responder

