Activitat 13

25 Nov

Avui hem fet de la pàgina 51 en nº7 en el qual era una activitat per saber quines coses són reals o somblen reals també en quin sentit són aparença o realitat?

  • -Un triangle equilàter : Real necessari
  • -La mort : Necessari
  • -Que em toqui la loteria en el sorteig del mes que ve : Possible
  • -Lara Croft : Realitat virtual
  • -Napoleó Bonaparte : Realitat contingent i històrica
  • -Un miratge :  real aparença
  • -Una flor de plàstic :  Realitat virtual
  • -El meu aprovat : Realitat contigent
  • -La meva alegria per l’aprovat : Realitat psíquica
  • -Els record de l’estiu : Realitat psíquica
  • -El somni d’aquesta nit : Realitat psíquica
  • -Els amics del xat : Realitat virtual
  • -La meva imatge en un mirall : Real aparença
  • -El que sento en veure una pel.lícula:Realitat psíquica
  • -Una pel.lícula : Realitat virtual
  • -El meu perfil del face : Realitat virtual
Responder

