Activitat 10

22 Nov

Avui a classe  hem llegit oralment la redacció sobre Realisme o Idealisme? Per quina banda et decantas? Bueno jo m’he equivocat hi he fet una comparativa entre tots dos:

Parlem de dos coses diferents: Realisime idealisme
Parlem de realisme quan defineix la realitat. Afirma que la veritat existeix , l’objecte és més important que l’objecte. La realitat podem conèixer la seva essència. Realisme és captar la realitat , però això no l’altera ni la modifica. Autors més importants del Realisme : Aristòtil i Sant Tomás.

Mentrestant , l’idealisme la realitat no existeix independentment del subjecte.Existeix perque jo el veig. Idealisme és el procés de conèixer és el subjecte qui té una revellància especial. Els autors més importants del idealisme són Kant i Hegel.

Ja sé que ho he fet malament , però ara puc donar la meva opinió. Jo hem decanto més per l’idealisme . Ja que estic d’acord  amb les característiques de l’idealisme i les valoro.

Responder

